November 03, 2011

Mugenproduction

aku bz cam haram sem ni sebb benda alah ni laa..
sbjek utk bnde alah ni..
ART DIRECTION & STORYBOARD..

sakit sbjek ni...
mcam2 abis...

tp di balas ngn senyuman..


ktorg bnyk kli bncg mcm2..
meeting bnyk kli...
setting tmpt mcm gle..
cll sana sni..
setting tallent cm gle..
fuh!
ok..

tgk...
still photo time shooting
(gmbar aku lbey sbb aku plih - sorry sun,zam,mash,put,penang)
hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahaha



day 1





klang - nusa subang

day 2





shah alam

day 3





taman SUK shah alam


day 4





ni kt area2 damansara mne ntah

day 5



shah alam

day 6




pinography shah alam

day 7





stadium shah alam

day 8





extreme park shh alam


sbnarnye x hri pgmbaran x abis pada day 8..
ade lg day 9..
gmbar2 len pn ade gk..
tp t aku upload...
insyaALLAH..

tu x msuk lg mse editing..

t ble vid tu da siap spnuhnya..
aku tnjuk..
insyaALLAH




shooting ni ambil mse dlm sbulan gk la kot..
result...

1. aku dah ade pnglaman dlm bidang production
2. abis terbakar kulit aku
3. penat gle
4. seronok
5. duit cam air

mcm2 lg..
tp yg pling berbaloi..

kefahaman antara team production aku tu...
baung!

thanks jd kan production ni brjaya..

2 comments:

Ayie said...

abg cat hencem!! cungg!! haha

cat said...

abg aie lg ensem dr gambit hehehe