November 07, 2011

lagi



2009 - 2011 -

aku x taw npe tbe je nk edit cmni..
mgkin aku nk tgk ape prkmbangan aku selama ni..
dari 2009 spi 2011 n masih..

ade gambar-gambar
ade yg duka..
ade yg btol2 aku seronok..
ade yg wayang...


ble tgk gmbar ni sume..
automatik history channl trbukak dlm paleotak aku ni...
"owhh time tu kt sni ekh"
"owhh time tu aku ngn spe ekh?"
"ehh gmbar ni time ble ekh?"
"hahaha! mse amik ni dak2 ni wt prangai hahaha!"
"x bley blar sial time ni hahaha!"


ape yg aku dpat lihat..
dr dlu spi skrg..

- aku da berjaya lalui rntangan diploma..
- banyak gk tempat aku jalan..
- macam2 situasi aku handle..


tp paling nampak lah kan...


AKU DA GEMOK SIKIT LA WEYHHH!!

hahahaha!!!




tp..
baru rase garam..
belom makan garam lagi..
lagi dan lagi..


2 comments:

AfiqahZahidi said...

Sekarang pipi dh chuby!
Tak sangka
Hehehe
^_~

cat said...

hehehe!
makan lebey tu la jd nye..
hahaha!