March 16, 2012

ok

ade satu malam ni..
ngh sdap sedap aku buat keje..

sbb mggu dpn nye aku nk antar final..
mmg aku da bajet masa sume...
mmg tenang la aku buat kje..
x ske serabut2 keadaan..

tiba-tiba..

pc aku jamm..
dgn tenang aku tekan punat restart..
pstu..

jamm lg...
tekan lg restart..

pstu jamm lg..

die tlis "please insert disk to reboot" ape ntah..
aku da mula amik sebatang rokok dah..

restart lg..
same result..

disk aku corrupted ke?..

pggl mmber...
die tgk die ckp..

"disk ko da corrupt weyh"

aku isap sepam dua dlu..

pstu..
riaksi aku cmni..




untuk kpastian aku cbe2 la nk repair bagai..
tp gagal..


ble gagal tu..
riaksi aku..



sadis..
mcm2 aku kne pkir..
file2 final aku sume x save dlm external..

tp nasib ade file pdf..
tp..
tapi sayanggggggg...

aku kne buat blik sume kje aku..
trus pnjam lptop mmbe..
instal ai ps id bagai2 la..
dgn pantas aku buat kje blik..

dlm hati aku kn..
riaksi aku cmni..



"Y U NO CORRUPT EARLY SEM?"


kelam kabut gk la..
sbb aku nk settle kn drawing gk..
antar pada hari yg same..

bru aku taw ape itu stress..
haha!


amik mase dlm 10 min cmtu..
tenang kn fikirann..
buat kje..
last2..
siap gk...

presnt ok kot..
drawing kne buat lg (shit)...
tp xpe..

sbb smlm da bli hard disk baru..
sedih skit ble pkir psal file2 yg lame yg dah ilanng tu...

nk buat cmne..
life must go on kn?..
haha!

1 comment:

Anonymous said...

Haha! Go go go !